خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/24 - 09:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آزادی‌خواه:

ترامپ توان اعمال تحریم‌های مضاعف علیه ایران را ندارد

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس اعتقاد دارد آمریکا در حال فروپاشی داخلی است از این رو طرح افزایش تحریم های علیه ایران را می توان صرفا یک شوخی سیاسی تلقی کرد.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارنظر مقامات کاخ سفید مبنی بر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، گفت: آمریکایی‌ها طی چهار دهه، در ابعاد مختلف محدودیت‌های جدی برای ایران اسلامی ایجاد کردند.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که علی رغم تحریم های یکجانبه علیه تهران، شاهد دستیابی به خودکفایی در عرصه های مختلف هستیم که این امر نشان دهنده شکست دسیسه های ایالات متحده است.



وی با بیان اینکه طرح هر هفته یک تحریک علیه کشورمان صرفا شبیه شوخی است، ادامه داد: در واقع ترامپ و همپیمانانش به خوبی می دانند که موضوع جدیدی برای تحریم وجود ندارد بلکه صرفا تحریم های قبلی را با عناوین جدید برای افکار عمومی بازگو می کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها در وضعیت خوبی قرار ندارند که بخواهند به کشوری مانند ایران فشار وارد کنند، افزود: کاخ سفید در سیاست خارجی و داخلی با شکست های مختلفی مواجه شده از این رو در حال فروپاشی سیاسی است.



عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا با خواست  جامعه جهانی درهم شکسته شده، از این رو دیگر تحریم نمی تواند ابزاری برای دستیابی به اهداف شوم مقامات آمریکایی باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 307899
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار